| "Op weg naar nieuwe democratie....." | Deelnemer

Like, deel en win

Leestijd: 1 minuut -

 

‘Like, deel en win’-acties zijn door Facebook in de ban gedaan. Code Oranje Noord-Brabant haalt er de schouders voor op. We roepen u op onze pagina te bezoeken, die een like te geven en bekenden te vragen hetzelfde te doen. De winst komt daarna vast uw kant op.

Wat dat winnen betreft: als we via Facebook behoorlijk bekend worden en we zo zetels veroveren in Provinciale Staten, is er voor u heel wat te winnen. We beloven u meer invloed, zeggenschap en bijbehorende verantwoordelijkheden. Daar kunnen geen pannenset, jaarabonnement op Linda of toegangskaartjes voor Mama Mia tegenop.

‘Campagnebudget van nul euro’

Facebook is belangrijk voor Code Oranje. We hebben een campagnebudget van nul euro en zijn dus enorm afhankelijk van dit soort media. En ja, we kennen de bedenkingen die veel mensen hebben tegen het te machtige bastion. Die bedenkingen hebben we zelf ook. Maar we hebben het platform wel nodig voor deze campagne. Dank voor uw begrip.

Hier moet u dus zijn.